Archiwum 10 sierpnia 2016


sie 10 2016 Wskazówki, które pomogą Ci wykorzystać...
Komentarze: 0
Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci wykorzystać swój telefon aplikację jako narzędzie do zarządzania reputacją marki:
 
1. Skonfiguruj bezpłatne smsy z netu narzędzie odsłuchu przed kontynuacją poprawy aplikację
 
Po uruchomieniu nowej wersji aplikacji, po co czekać, aż po uruchomieniu, aby rozpocząć słuchanie klientów? Jak będzie można dowiedzieć się o ich doświadczenia z nową wersją? Jak to pokazać swoją orientację na klienta?
 
Narzędzie do odsłuchu służy jako polisę ubezpieczeniową, aby uniknąć sytuacji potencjalnie katastrofalne.  Włączając się do słuchania bezpośrednio do klientów, jesteś w stanie poprawić swojej aplikacji na wszystkich sms za darmo bez tokenu jednocześnie chroniąc reputację swojej marki.
 
Kiedy klienci mają głosu, będą chętnie dostarczyć opinię bezpośrednio do firmy. W połączonym badaniu z Apptentive i SurveyMonkey, okazało się prawie każdy, kto woli pozostawić zwrotne w aplikacji jest prawdopodobne, aby to zrobić, gdy poprosił o nią bezpośrednio (98%) .
 
Jednak, kiedy nie dają klientom wylot do informacji zwrotnych, są one w lewo z dwóch opcji: wystawić ocenę i przegląd publicznego albo smsy za darmo milczeć. Oba są szkodliwe dla swojej marki.
powerchomik : :